Przejdź do głównej treści
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki.

Adres do zwrotów:

Karol Dobrzyński "DOBRY"

Bociania 1

65-505 Zielona Góra

tel: 604163798

 

Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy.


WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (możesz pobrać tutaj)

Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy, której przedmiotem są: ................
Numer zamówienia: ....................................................................................................................
Data zawarcia umowy: ................................................................................................................
Imię i nazwisko konsumenta: .......................................................................................................
Adres konsumenta: ......................................................................................................................
Proszę o zwrot zapłaconej ceny na rachunek bankowy nr .........................................................
Data .............................................................
……………………………………………….
Podpis



O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 7 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.

Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient.


Reklamacje

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

 

  1. Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail, telefon).
    (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00): tel: 604163798

E-mail: biuro@szachownica3d.pl

  1. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
  2. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  3. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.

 

Adres do reklamacji:
DOBRY

Bociania 1

65-505 Zielona Góra

tel: 604163798

 

Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: biuro@szachownica3d.pl. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.